De Viersprong nr.157

De jongste editie van De Viersprong is verschenen, alweer nummer 157. Dit geschiedkundig tijdschrift van de Historische Vereniging verschijnt al sinds 1984!
In nummer 157 staat een artikel over de firma Van den Hoek, ooit gevestigd in de Van Mandersloostraat; bekijken wij de Paradijslaan hoe die ooit ontstaan is en neemt Henk Jan Habermehl ons mee naar Oud en Nieuw zoals hij het heeft beleefd.

De Viersprong wordt vier keer per jaar gratis verspreid onder de leden. Losse nummers zijn te koop in De Vergulde Wagen tegen betaling van 6,95 euro en bij de Alphense boekhandel Haasbeek.

Hierboven staat een gedeelte van De Viersprong nr. 157. Wilt u alles lezen? Wordt dan lid van Historische Vereniging Alphen