Lezing “Van wie ben je er eentje?”

Door de televisieprogramma’s ‘Verborgen Verleden’ en ‘de Erfgenaam’ raken steeds meer mensen geïnteresseerd in hun voorouders.

Cees Jan van den Hoek van de Historische Verenging Alphen laat op deze avond zien wat de mogelijkheden zijn bij het de zoektocht naar uw voorouders. Het eerste deel van de avond is een presentatie van de mogelijkheden van de genealogie, het tweede deel is bedoelt voor het beantwoorden van vragen en en het laten zien van diverse mogelijkheden tot het vinden van uw voorouders.

Cees Jan van den Hoek is lid van de werkgroep genealogie van de Historische Vereniging Alphen en tevens bestuurslid van de afdeling Rijnland & Kennemerland van de Nederlandse Genealogische Vereniging . Daarnaast geeft hij in de regio ook cursussen genealogie.

U bent deze avond van harte welkom en vragen staat vrij.

sep 18 2024

vrijwillige bijdrage