JAARMARKT 2024

Op de grootste Jaarmarkt van Nederland in Alphen aan den Rijn kan de Historische Vereniging Alphen natuurlijk niet ontbreken. Met een kraam voor de deur van ons verenigingsgebouw De Vergulde Wagen staan we de hele dag voor u klaar om van alles te vertellen over onze vereniging:

We hebben een uitgebreid assortiment boeken over Alphen aan den Rijn te koop, sommige voor een speciale jaarmarkt-prijs.

Tevens kunt u nog losse nummers van ons kwartaalblad De Viersprong kopen. Misschien mist een enkel exemplaar in uw verzameling of wilt u een speciaal nummer cadeau doen, we hebben van vrijwel alle jaargangen nog losse nummers te koop.

Ook kunt u informatie krijgen over de wandelingen met gids door Alphen waarbij het ook mogelijk is om een privé-wandeling af te spreken

Daarnaast is ook de werkgroep Genealogie aanwezig, waar u met uw onderzoeksvragen terecht kan.

Kom gerust even langs en maak eens [nader] kennis met het bestuur en de vrijwilligers van de Historische Vereniging Alphen.

sep 18 2024

De Vergulde Wagen