Genealogie

Inloopmiddag Genealogie.

Steeds meer mensen raken geïnteresseerd in hun voorouders. Wie waren zij en waren komen ze vandaan.

Als je het televisieprogramma Verborgen Verleden mag geloven, heeft iedereen wel voorouders, waar wat leuks over te vinden is.

Omdat niet iedereen weet hoe je aan dit onderzoek kan beginnen, is er elke tweede zaterdagmiddag van de maand een inloopspreekuur van de Werkgroep Genealogie in ons verenigingsgebouw De Vergulde Wagen.

Onze ervaren onderzoekers zitten tussen 13:00 uur en 16:00 uur klaar om te helpen het onderzoek op te starten, maar we kunnen wellicht ook een vastgelopen onderzoek vlot trekken.

Lukt het niet om op de tweede zaterdagmiddag van de maand langs te komen, kunt u wellicht op afspraak een keer op een woensdagmiddag langskomen.

apr 13 2024

De Vergulde Wagen